2013. szeptember 7., szombat

Bogármese felnőtteknek

Az Isten teremtett világot, áfa nélkül, minden,
Mellékhatást csapott hozzá bérmentve és ingyen.
Olvassátok máskor el az apróbetűs részt is.
Hisz` akkor sem volt még senkiben szúnyogcsípés fétis.
Szóval a szerződésben benne voltak szúnyogok és legyek.
 Én nem voltam ott kérem, csak hogy halk megjegyzést tegyek.
De zümmögtek a szúnyogok, lettek is a legyek,
Kényszerítettek rá, hogy rovarirtót vegyek.
Szembefújva hatásos- gondoltam a chemotox,
Légypapírra ragadt szájjal pár csúnya szót bemotyogsz.
Nyamvadt szárnyas szemétládák ki lesz nyomva beletek!
Minden este tapétázom kis szobámat veletek.
Itt egy vérfolt, ott egy trancsír elrettentő példának,
Vagy a sarokban a kaszáspókok mindenkit megdézsmálnak!
Kutyák helyett őket tartom, nem kell rájuk szájkosár,
Éjszakánként prédát lesnek ökörnyáluk vánkosán.
Nesztek koszlott szúró-szívó pápaszemes banda!
Háborút is akartatok? Gyertek ki a gangra!
Fokozhatnám mérgemet, ez már düh a köbön,
Nézzük inkább kik laknak itt: Szúnyog Irma, s Légy Ödön.
Irma nem szívesen emlékszik a szúnyog gyerekkorra.
Soraim közt kitérnék egy vérző gyerekorra.
 Rossz élménye álmaiban vissza tér újra meg újra,
Évek óta masszívan szív, de jó lenne ha ki is fújna.
Össze kéne magad szedni. A nagykönyvben is meg van írva:
Lakásomban wellness rehab, töltsd fel magad drága Irma!
Ödön a légy nyugdíjas és szárnyaszegett egyén.
Végighajszolták a testét tizenkilenc megyén.
Tapogatójából lassan minden foga kiverve.
Persze hogy így öregesen szintén nálam pihenne.
Nagy a család, remek, akkor elfoglalnám ágyamat.
Pár perc múlva hallhatom a zümmögő kis szárnyakat.
Ödön számban keres meleg, éjszakai zugot,
Irma bokám felett mardos, legyek most már nyugodt.
Csapkodok egy fél órát, erőm sincsen összerogyni.
Ezt is persze túléli a narkós meg az öreg trotyli.
Gondolatban szárnyaikat lassan, egyenként levágtam,
Hálózsákban füldugóval életmentő reggelt vártam.
Nem jött mégsem, begurultam. Senkit nem kínozok önként,
Mégis falra kellett csapnom szegény Irmát és Ödönkét.
Dühöm elszállt- a holttesteket zsebkendőbe tettem.
Gyilkos mivoltomat belül mélyen megvetettem.
Másnap jött a bosszú, amit egyáltalán nem vártam.
Hősi holtak családjával leltem magam egy ágyban.
Csíp és züm, úristen! több tucatnyi ellenség.
Eljöttek, hogy szeretteik becsületét megmentsék.
Lábaimon harminchárom viszkető és piros folt.
Fogadni is mernék rá, hogy Irma apja is ott volt.
Ödön bácsi annak előtt nagy amigo lehetett.
Dús hajamba költöztetett ötvenhárom gyereket.
Szakasztott az apja volt mind az ötvenhárom
Máig is boldogan élnek fülemen és számon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése